یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . . .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

من خدارو دیدم

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ب.ظ

به نام خدا و به یاد مهدی عج

دیروز با همین چشمای کم سو خدارو دیدم

باور کن خود خودش بود

اصلا باورم نمیشد هنوز تو شوکم ماتو مبهوتم 

ولی هر چی فک میکنم چطور این اتفاق افتاد یادم نمیاد اصلا یاد نمیاد

خدایا !

قدرتتو بگردم حکمننو شکر

اصلا هرچی شکر کنم به درگاهت کمه

خدایا !

نمیدونستم این بنده گناهکارت اینقده برات عزیز هست

شاید که نه حتما منو هم به واسطه اون یکی بنده خوبت نگه داشتی تو اون تصادف 

وقتی فرمون ماشینو تو اون همه خطر و بلا چرخوندی کنار خیابون و حتی  نزاشتی یه خراش کوچیک برداریم .

خدایا !

انقده دلم میخواد بشینم برا یکی بگم دیروز چی شد  و هی زار بزنم

دیدم هیچکس بهتر و مهربونترو عزیزتر از تو نیست

خدایا !

هی با خودم میگفتم بزار یه نفرو پیدا کنم تا براش انقده حرف بزنم ولی الان که تو هستی زبونم بند اومده

نمیدونم چی بگم

فقط دلم میخواد صدات بزنم همین

هی خدا خدا بگم و حتی اشکامم پاک نکنم

خدایا این بنده گناهکارتو به واسطه اون بنده خوبت و اون طفل معصومم ببخش

 نمیدونم اگه اون معجزه اتفاق نمی افتاد من روسیاه الان چه وضعی داشتم اون دنبا 

منو ببخش که چشمام انقده کم سو شده که تورو کنار خودم نمی دیدم


خدایا خیلی دوستت دارم
نزار کس دیگه ای غیر تو مالک دلم بشه



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی