یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . . .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مادر که باشی

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ


به نام خدا و به یاد مهدی عج


قراره مادر بشم

مادر که باشی مهربونتر میشی

دلت حتی برای مورچه های کنار دیوار میلرزد که مبادا پارویشان بگذاری و مادری منتظرشون باشه

مادر که باشی دیوانه تر میشی

مادر که باشی صبورتر میشی

مادر که باشی دل نازک تر میشی

مادر که باشی بی خیالتر میشی

مادر که باشی پیرتر میشی حتی اگه بیست و چند سالت باشه

مادر که باشی بی جنبه تر میشی حتی

مادر که باشی

خوشبخت تر میشی


عزیزم تمام این حرفارو با اشک نوشتم....فقط خدامیدونه چرا !؟؟؟


یادم اومد از مادر خودم الهی قربونش بشم

و خدا!

و خداکه مهربونتر از مادره

و تو رو به خدا سپردمت


روزای سختی رو میگذرونم چه از نظر روحی چه جسمی

خدایا کمی صبوری میخوام !...


پ ن : عاشق این تصویر هستم

وقتی از کنار میدون مادر رد میشم دلم هری میریزه نمیدونم چرا

همیشه هم این حس تازگی داره برام



۹۳/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی