یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . . .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

خواهر که باشی

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ

به نام خدا وبه یاد مهدی عج


چقدردلم برات تنگ شده....

چقدرلم برای صدات،برای خنده هات،برای مسخره بازیهات

کاش دوست نداشتم

کاش نگرانت نبودم

این روزا بیشتریاد گذشته هامیکنم،روزای مجردیت که چقدبه هم وابسته بودیم ،شبای قدری که ازخدا التماس میکردم وخوشبختیت رومیخواستم وذره ای برای خودم دعانمیکردم

روزایی که وقتی ازمدرسه میومدی اول میومدی پیش من وچای وعصرونه میخوردی وبعدمیرفتی پیش مامان.

روزایی که تانمیومدی نمیخوابیدم

وقتایی که گیرمیکردی توکارات وبهم پناه می آوردی و

وقتایی که گیر میکردم تو کارامو به تو پناه میاوردم

کم می آوردم میومدم  تو بغلت گریه میکردم...

جزخودت که میدونی چقد دوست دارم،کی میتونه حالموبفهمه

نمیخوام بی خیال دلتنگیت بشم،میخوام مث همیشه بیشترازهمه نگرانت باشم،دلم برات شوربزنه وازنگرانی خوابم نبره

چقد وانمود کنم که دارم طاقت میارم 

 

سه ماهه ندیدمش،داداش بزرگه رومیگم،مشهد نیست،

قراربود عیدفطربیاد اما نشد،نیومد...

این به تعویق افتادنا داره نگرانم میکنه،دلشوره دارم،دلم تنگ شده....

بااینکه اینترنتی دایم باهم درارتباطیم اما.... 

من خودشو میخوام،مهربونایشو ...

 خواهر جان گفتناشو...

خدایا خودت نگهدارش باش

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی