یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . . .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اسمت چیه؟

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ


چه اسامی قشنگی ..!!!

از وقتی بقیه فهمیدن تو داری میایی همش میپرسن "دختره یا پسر , اسمشو چی میخواین بزارین؟"

منکه دوستدارم اگه دختر باشه اسمتو بزاریم مهتاب خیلی قشنگه مگه نه ؟!!

اگرم که پسر بودی مهدی این که خیلی معرکه است ...

ولی رو اسم مهدی با باباجونت نفاهم داریما ولی مهتاب نه

قراره اگه دختر خوشگل من باشه اسمتم مث خودت خوشگل باشه زهــــــــراجون

و اگرم پسری که میشی اقا مهــــــــــدی گل 

ببین اسماتونم تو ساحل دریا نوشتیم دست خط خودمه هااااااااا


۹۳/۰۵/۱۷

نظرات  (۱)

۰۳ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۳۵ گــــــــــــــــم گشته
خدا براتون حفظش کنه...

عاقبتتون با کوچولوتون بخیرشه.
پاسخ:
تشکر از حسن توجهتون
عاقبت هممون بخیر باشه ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی