یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

به نبودن هاعادت کن چراکه رسم زمانه اینست.

یاد من

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . . .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دو کلام خودمونی

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۴۰ ب.ظ
به نام خدا و به یاد مهدی  عج


مینویسم برای خودم ....

قلم خوبی ندارم , ولی هروقت دلم تنگ میشه  میام و اینجا مینویسم برای خودم ...
دوست دارم بیام و اینجا از غماو شادیام بنویسم
مینوسم تا یه روزی شاید یکی یادی از من کنه
و چقد دلم میخواد حداقل اون یه نفر تو باشی اره با توام گلم! فرزندم عزیزم دخترم یا پسرم
نمیدونم چرا وقتی میام اینجا چشام حساسیتشون شروع میشه
مث وقتی که پیاز پوست میگیرم یا غذای خیلی داغ میخورم
خیلی دلم میخواد یکی میبود تاگاهی براش حرف بزنم و گریه کنم
همسفر زندگیم الهی فداش بشم خیلی مهربونه
طاقت دیدن حتی یه قطره اشک منو نداره ,بهم میریزه
اینجا رو خیلی دوست دارم
حس میکنم اینجا یکی هست که میاد و به حرفای من گوش میکنه
وقتی مینویسم یا اشک میریزم خیلی اروم به من توجه میکنه

ممنون که توجه کردی :)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی